Windows 7

                23 października 2009 o godzinie 21:37, w kategorii Jabłuszka.

Wczoraj był tzw. wielki dzień. Premiera Windows 7. Wszystko odbyło się zgodnie z planem – były kolejki, pierwszy kupujący, szczery, nieskrępowany aplauz przy otwarciu sklepu oraz oszałamiający, i nieco tylko egzotyczny, pokaz działania w japońskiej „telewizji śniadaniowej”. Nawet Apple nie zostało obojętne i z tej okazji opublikowało trzy nowe reklamy z serii Get a Mac. Pewnie już je widzieliście, w końcu głośno o tym od rana. Ale ja właściwie nie o tym… Zastanawiają mnie te wszystkie drobne niezamierzone wpadki – TUAW pokazał właśnie screen z programu NBC w którym za tło do wypowiedzi Ballmera robił… MacBook Pro. Parę dni temu pisałem o podobnej historii, choć oczywiście zdecydowanie mniejszego kalibru. A to przecież nie po raz pierwszy ani drugi ani trzeci ani czwarty ani piąty ani… I można by tak długo. Na miłość boską – dlaczego im się cały czas coś takiego przytrafia?! Przecież nawet jeśli to są zdjęcia kupowane na kilogramy z jakiejś agencji fotograficznej, jeśli nawet mylą się lamerzy-marketerzy z agencji reklamowych, jeśli scenograf jest laikiem i dobiera te maki tylko i wyłącznie dla wyglądu to przecież ktoś te reklamy ostatecznie ocenia i akceptuje! A może to jakaś specjalna super-przewrotna strategia? Publicznie i oficjalnie zarzekają się, że żadnych maków, iPodów i iPhonów, że są zbyt drogie i dla snobów ale mimochodem, niechcący, niby nieświadomie otaczają się nimi kiedy tylko mogą. Cóż, to by w zasadzie pasowało – w końcu ten nieustający technomimetyzm musi mieć jakieś głębsze źródło, prawda? System podobny, sklepy podobne – trudno temu przeczyć – tylko efekty jakieś takie koślawe…

Todayshoe4Wv210-2309


komentarzy 20