Uważajcie na swój mózg!

                14 czerwca 2008 o godzinie 13:55, w kategorii ...i cała reszta..

Jeśli oglądacie czasem telewizję być może widzieliście reklamę – moim zdaniem świetną a na pewno bardzo sugestywną! – firmy kurierskiej TNT Express. Tak się składa, że potrzebowałem takiej usługi – a znając problemy jakie drążą ten segment rynku czyli tzw. „syndrom brązowych drzwi” – zajrzałem na ich stronę i przypadkowo znalazłem tam punkt 13.1 regulaminu, który ze złośliwą przyjemnością zacytuję: Nie ponosimy odpowiedzialności za żadne straty dochodu, utratę korzyści, utratę rynku zbytu, utratę reputacji, utratę klientów, utratę użytkowania, utratę sposobności, czy też jakąkolwiek inną stratę pośrednią, uboczną, szczególną, czy wynikową powstałą z tytułu, między innymi, zagubienia, uszkodzenia, opóźnienia, nieprawidłowego doręczenia lub niedostarczenia Państwa przesyłki, nawet w przypadku gdybyśmy posiadali wiedzę o możliwości powstania takich szkód czy strat. O ile pamiętam nigdy nie korzystałem jeszcze z usług TNT więc nic do nich nie mam – chciałem tylko zwrócić waszą uwagę na przepaść jaka dzieli rzeczywistość od naszych na jej temat wyobrażeń… Owszem, to żadna sensacja – ale przecież nieustannie o tym zapominamy! Tymczasem warto raz na zawsze zapamiętać, że żyjemy w świecie w którym pełno jest tego typu „niedomówień” – nie tylko w marketingu – i to one a nie prawda kształtują nasz obraz świata. W latach osiemdziesiątych Smoleń mówił do Laskowika – nie oglądaj telewizji, bo będziesz miał w głowie glisty. Poza kontekstem nic się w tej kwestii nie zmieniło…

obejrzyj film na iPhone


komentarzy 5