Polski The Times o polskim Apple

                7 listopada 2007 o godzinie 17:38, w kategorii Jabłka.

Producent komputerów Mac, odtwarzaczy iPod i telefonu iPhone do tej pory szerokim łukiem omijał nasz rynek. Walcząca przez wiele lat o przetrwanie firma nie dostrzegła w porę potencjału nowych europejskich rynków. Oddała nowe rynki we władanie pośrednikom. Dlatego sprzęt z logo jabłka, sprzedawany w Polsce jedynie przez firmę SAD, często jest droższy niż w Niemczech lub Wielkiej Brytanii, a polscy konsumenci wciąż nie doczekali się np. rodzimej wersji iTunes – internetowego sklepu z muzyką, niezwykle popularnego w USA czy Europie Zachodniej. Do końca tego roku to ma się zmienić. Jak dowiedział się dziennik „Polska”, Apple otworzy w naszym kraju swój oddział, by agresywniej powalczyć o polski rynek. To oznacza spadek cen co najmniej o kilkanaście procent. Ciąg dalszy znajdziecie tutaj.

Timesappplw3A9-1


komentarze 2